سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سانیار

پیشاپیش روز پدر مبارک

1390/3/25 14:30
نویسنده : مامان سانیار
319 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر ، بهانه ایست که از پدر سانیار به پاس زحماتی که همواره برای من و سانیار کشیده است و همچنان می کشد ،  تشکر کنم .

(بابا حیف که هنوز نمی تونم حرف بزنم . اگه می تونستم حرف بزنم می گفتم : اولین سالیه که باید روزت رو بهت تبریک بگم . دوستت دارم و روزت مبارک - پسرت ، سانیار )

تشکری ویژه می کنم از پدرم برای به انجام رساندن پروژه 30 ساله اش که آن پروژه من بودم . اگر چه هنوز به پایان نرسیده است . و زحمات من برای ایشان ادامه دار است .

تشکری ویژه نثار پدرِ پدرِ سانیار می کنم ، بخاطر زحمات بی دریغش برای پرورش و تربیت پدر سانیار .

امیدوارم که سالهای سال سایه پدرها بر سرمان باشد .

احساس پدرانه

پدر ، دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

روناک
26 خرداد 90 0:30
منم روز پدر رو تبریک میگم
مامان هوراد
30 خرداد 90 11:30
سلام سانیار جون روز پدر بر بابای مهربانتان مبارک باشه ببخشید دیر بهت سر زدیم چقدر عکسی که خوابی خوشکله دلمون برات تنگ شده بود بوس بوس
مادر کوثر
1 تیر 90 12:40
مامان تارا - سارا
6 تیر 90 9:19
مامان گل سلام خیلی وقته نیستی. سانیار و ببوس. بای
مامان تارا - سارا
7 تیر 90 8:55
نیستی مامان گل. خیلی وقته ها
مادر کوثر
8 تیر 90 19:50
عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد