سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سانیار

سانیار در اداره مامان

1390/11/17 12:07
نویسنده : مامان سانیار
543 بازدید
اشتراک گذاری

سانیار در اداره مامان پشت کامپیوتر

پنج شنبه هفته پیش مجبور شدم بخاطر اتمام کار چارت شرکت در اداره حضور پیدا کنم و چون سانیار زیاد حالش خوب نبود نتونستم بگذارمش خونه . به همین خاطر سانیار رو بردمش اداره و نه گذاشت مامان کاری انجام بده و نه خودش کاری برام انجام داد . به هر حال این عکس سانیاره پشت میز مامان .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
17 بهمن 90 14:01
سلام دلمون خيلي براي ساميار تنگيده راستي شما تو كدون اداره كار مي كنيد؟
سارا-تارا
19 بهمن 90 12:53
سلام مامان گل. من هنوزم بهتون سر میزنم با وجود اینکه خیلی کم پیدا شدین.... پسر گلمون رو ببوس. خوشحال شدم عکس جدیدی ازش دیدم.
خاله مهنوش
24 بهمن 90 14:13
عزیز دلم . این بچه ، جان عسلی خالشه . بوسسسسسسسسسسسسسس.
خاله شیرین
24 بهمن 90 14:13
قربونش برم من . این پسر عسله.
مادر کوثر و علی
27 بهمن 90 11:11
سلام عزیزم امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید اومدم بگم دوستتون دارم و آپم
بابای ارشیا خان
18 فروردین 91 22:45
سلاو له و شیره پیاوه سانیار گیان پیمان بلی خه لکی کویی؟ ارشیا له برایکی هاوزبان دگریه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد