سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

سانیار

روز مادر مبارک

1390/3/3 13:08
نویسنده : مامان سانیار
265 بازدید
اشتراک گذاری

این پیام رو بابای سانیار همین الآن به موبایلم فرستاد . دلم می خواد با اجازشون من هم این پیام رو تقدیم کنم به همه مامانها . بخصوص مامان خودم و مامانِ بابای سانیار :

تو ، گرانمایه ترین تصویری

من اگر قاب تو باشم کافیست

ای صمیمانه ترین آیت مهر

باصمیمانه ترین یاد ، به یادت هستم

ضمناً همینجا می خوام تشکر کنم از مامانم ، فاطمه (دوست هم دانشگاهی و هم خونه ایم در دوران دانشجویی ) ، خانم مکاری (همکار و دوست عزیزم ) ، خانم دلیری (همکار و دوست عزیزم ) ، خانم حسینی (همکار و دوست عزیزم ) ، نیما جان ( پسر عموی عزیزم ) که به ترتیب پیامهایشان را دریافت کردم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 13:24
سلام روز مادر مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد