سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

سانیار

شما بگید سانیار شبیه مامانشه یا باباش ؟

1390/3/2 9:28
نویسنده : مامان سانیار
449 بازدید
اشتراک گذاری

1. این عکس سانیاره :

عکس سانیار

2. این عکس دوران کودکی مامان سانیاره :

عکس مامان سانیار وقتی کوچیک بود

یه عکس دیگه از مامان سانیار که سیاه و سفیده و برای مقایسه بهتره :

عکس مامان سانیار وقتی کوچیک بود

3. این هم عکس بابای سانیار وقتی کوچولو بوده :

عکس بابای سانیار وقتی کوچولو بود

حالا به نظر شما سانیار شبیه مامانشه یا باباش ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سانیار
2 خرداد 90 9:29
به نظر من وقتی کوچیک تر بود شبیه من بود اما حالا که ماشاالله بزرگتر شده ، قیافش بیشتر پسرونه شده و داره هر روز بیشتر به باباش شباهت پیدا می کنه .
خاله سپیده (همکار خاله مهنوش)
2 خرداد 90 12:03
چشماش شبیه باباشه ولی نگاه کردنش شبیه مامانشه . در واقع انگار که این بچه تلفیقی از بابا و مامانش با درصدهای مساوی.
خاله مهنوش
2 خرداد 90 12:06
من نمی دونم می تونم بگم که شکل خودشه و خیلی ماهه. بوس . بوس. بوس .فقط می تونم بگم که شکل هرکی که هست خیلی نانازه .
مریم
3 خرداد 90 3:29
سلام ولی به نظر من کپی مامانشه خیلی شبیه شماست ،خیلی با نمکه... روز مار هم مبارک..
مامان هوراد
3 خرداد 90 11:19
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند روزت مبارک فرشته خلقت . . .
مامان هوراد
3 خرداد 90 12:50
سلام خیلی قالب خوشکل شده زیبا و ابتکاری و خواص آفرین به مامان هنرمند روز مامان هنرمند و خوش ذوق مبارک باشه
امجد
3 خرداد 90 22:35
سلام
آرزو
4 خرداد 90 14:00
سلام يك اسپند براي پسر نانازت دود كن به نظر من كه خيلي شبيه مامانش مخصوصا بيني و چشماش
مامان رادین
5 خرداد 90 11:47
روزت مبارک. موفق باشید. شبیه شماست عزیزم.
لیلا
5 خرداد 90 18:12
کپی برابر اصل مامانش
مامان آدرین
9 خرداد 90 1:00
به نظر من پسر نازمون بیشتر به مامان رفته اما به باباش هم بی شباهت نیست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد