سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

سانیار

مقدمه ای برای شروعی دوباره

1390/2/31 8:34
نویسنده : مامان سانیار
899 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . اول از همه عذر می خواهم که فرصت کافی برای نوشتن ، ندارم و دوستان عزیزم را که خوانندگان و بینندگان وبلاگ هستند منتظر می گذارم . بعلت تغییر ساختمان محل کارم و تغییر عنوان شغلم و مسائل همیشه ی زندگی ، ( چون مجبورم از کامپیوتر اداره برای به روز آوری اطلاعات وبلاگ استفاده کنم ) این روزها کمتر فرصت برای نوشتن دارم و از این بابت من رو ببخشید .

 niniweblog.com

اما در این مدتِ تغییرات و تحولات ، در حال خواندن کتابی هستم به نام " رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند " . نویسنده این کتاب خانم باربارا دی آنجلیس است که خانم شهرزاد حکیم مختار آنرا به فارسی برگردانده و توسط نشر معیار اندیشه ، چاپ و تولید شده است . این کتاب مشتمل بر 317 صفحه است که من تاکنون 183 صفحه آنرا مطالعه کرده ام .

 niniweblog.com

  از آنجاییکه بیشتر خوانندگان این وبلاگ را خانمها و آنهم مادران تشکیل می دهند و فرصتشان برای مطالعه مثل من کم است ، ترجیح دادم بخشی از وبلاگ را به نوشتن خلاصه ای از کتاب اختصاص دهم . امیدوارم با ارائه نظراتتان برای ادامه این کار و حتی انتقاداتی که به مطالب دارید ، مرا نیز یاری نمایید . مطالب این کتاب از نظر من بسیار زیباست و برای علاقمند کردن شما و اینکه انتخاب کنید که ادامه مطلب و حتی خلاصه کتاب را بخوانید با نوشتن بخشی از مقدمه کتاب آغاز می کنم . اگر چه نوشتن و تایپ جملات این کتاب وقت زیادی را طلب می کند اما فکر می کنم اگر بتوانم حتی با جمله ای از آن اندیشه نویی را در شما خواننده محترم ایجاد کنم ، این کار ارزش آنرا دارد .

 niniweblog.com

بخشی از مقدمه کتاب (که پشت جلد کتاب آمده است ) :

سلام . اول از همه عذر می خواهم که فرصت کافی برای نوشتن ، ندارم و دوستان عزیزم را که خوانندگان و بینندگان وبلاگ هستند منتظر می گذارم . بعلت تغییر ساختمان محل کارم و تغییر عنوان شغلم و مسائل همیشه ی زندگی ، ( چون مجبورم از کامپیوتر اداره برای به روز آوری اطلاعات وبلاگ استفاده کنم ) این روزها کمتر فرصت برای نوشتن دارم و از این بابت من رو ببخشید .

 niniweblog.com

اما در این مدتِ تغییرات و تحولات ، در حال خواندن کتابی هستم به نام " رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند " . نویسنده این کتاب خانم باربارا دی آنجلیس است که خانم شهرزاد حکیم مختار آنرا به فارسی برگردانده و توسط نشر معیار اندیشه ، چاپ و تولید شده است . این کتاب مشتمل بر 317 صفحه است که من تاکنون 183 صفحه آنرا مطالعه کرده ام .

 niniweblog.com

  از آنجاییکه بیشتر خوانندگان این وبلاگ را خانمها و آنهم مادران تشکیل می دهند و فرصتشان برای مطالعه مثل من کم است ، ترجیح دادم بخشی از وبلاگ را به نوشتن خلاصه ای از کتاب اختصاص دهم . امیدوارم با ارائه نظراتتان برای ادامه این کار و حتی انتقاداتی که به مطالب دارید ، مرا نیز یاری نمایید . مطالب این کتاب از نظر من بسیار زیباست و برای علاقمند کردن شما و اینکه انتخاب کنید که ادامه مطلب و حتی خلاصه کتاب را بخوانید با نوشتن بخشی از مقدمه کتاب آغاز می کنم . اگر چه نوشتن و تایپ جملات این کتاب وقت زیادی را طلب می کند اما فکر می کنم اگر بتوانم حتی با جمله ای از آن اندیشه نویی را در شما خواننده محترم ایجاد کنم ، این کار ارزش آنرا دارد .

 niniweblog.com

بخشی از مقدمه کتاب (که پشت جلد کتاب آمده است ) :

زندگی را تصور کنید که در آن هر روز با هیجان نسبت به آنچه در پیش رو دارید بیدار می شوید و مطمئن هستید که شب موقع خواب به خود خواهید گفت :  « روز فوق العاده ای بود !»

تصور کنید که بدون اهمیت به چالشهایی که با آن در روابط و کار و خانواده روبرو بوده اید . متمرکز ، آرام و یک دست باقی خواهید ماند ...

تصور کنید منبع آگاهی و اطمینانی در خود دارید که می توانید روی آن به عنوان سرچشمه دائمی نیرو و الهام حساب کنید . تجربه هایی که من در این کتاب شرح می دهم اصلاً رویاهای غیر ممکنی نیستند ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ليلا
27 اردیبهشت 90 9:38
ممنون ميشم اگه مطالب كاربردي بيشتري را بنويسيد .
خاله مهنوش
27 اردیبهشت 90 15:15
ممنونم پیوند جونی. زودتر مطالب و بنویس که دلمون آب شد .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد