سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

سانیار

امروز تولده سانياره ...

1391/6/6 15:18
نویسنده : مامان سانیار
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم . امروز روز تولدته .

دو سال پيش ساعت 15:05 در بيمارستان پاستورنو متولد شدي .

جشن تولدت رو روز 5 شنبه برگزار مي كنيم .

و مطالب و عكسها بمونه واسه بعد از تعطيلات ...

تا اين لحظه اولين كادوت رو از خاله مهرنوش و عمو عليرضا ، گرفتي ...

ضمناً ماماني و خاله مهنوش هم تولدت رو تبريك گفتند ...

به زودي عكسهاي تولد 2 سالگي سانيار در وبلاگت جا مي گيره .

عزيز دلم اميدوارم سالهاي سال سالم و سلامت باشي و با خوشي زندگيت رو سپري كني و به هر آنچه كه مي خواهي اگر صلاحت در آن هست ، برسي ...

ساعت اداري تموم شده و اگه بيشتر تو اداره بمونم ماندن همانا و رفتن ساعت 6 بعد از ظهر ، همانا...

نامه ي ويژه اي برات نوشتم كه مي گذارم روي سايت تا همه بخونن ...

دوست داريم ، مامان و بابا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 16:07
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
آرزوی من
6 شهریور 91 19:07
سلام من تا بوسش نکنم عمرا کادو بدم تولدت مبارک عزیزم
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 22:09
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
مامان هوراد
16 شهریور 91 8:04
سلام به آقا سانیار گل تولدت مبارک باشه گلم امیدوارم 120 ساله شاد و موفق در کنار خانواده باشی ما منتظر عکسها هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد