سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

سانیار

ماجرای مرداد ماه ...

1390/5/30 9:42
نویسنده : مامان سانیار
312 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز کوچولوی مامان ، سلام .

امروز سی ام مرداد ماهه و آخرین روز کاری مرداد به حساب می آد . فردا تعطیله و من برای این تعطیلی مدتها انتظار کشیدم . عزیزم ماهِ مرداد خیلی برام شلوغ بود و مدام درگیر دکتر رفتن بودم . توی این ماه ، تو رو 2 بار دکتر شفق ویزیت کرد و عکس VCUG هم از کلیه هات انداختیم . که از خاطرات بد این ماه بود .

 

ضمناً کارم تو اداره هم حسابی شلوغ بود ، اونقدر که نتونستم برای پسر گلم حتی یک خط مطلب بنویسم . از کارم به هیچ وجه راضی نیستم . زندگی برام خیلی سخت شده . دارم آدم سختی می شم و با سرنوشت می جنگم . فکر می کنم اتفاقاتی که دارن می افتن ، همگی به ضررم تموم می شه .

 

پسر قشنگم ، دندون چهارمت هم در اومده و تو فک بالا کنار دندونی که داشتی ، نشسته . نشانه های بزرگ شدن روز به روز در تو ظهور می کنند . الآن دیگه از بلندی یکباره به جلو نمی آیی . و از روی تخت و مبل خیلی خوب پایین می آیی . به مدت 20 ثانیه هم می تونی بایستی و تا 2 قدم هم خودت به جلو راه می ری .

 

 از اتفاقهای دیگه که تو این ماه رخ داد این بود که خونمون رو عوض کردیم و از ماجرای پیدا کردن خونه و اسباب کشی نمی خوام برات بنویسم .

 

دوباره یک روز کاری خیلی شلوغ شروع شده و دوباره از اینکه نمی تونم وقت بیشتری رو برای پسرم بگذارم و براش بنویسم ، ناراحتم . فکرم زیادی مشغوله و امیدوارم لااقل تو این رو درک کنی .

 

اول شهریور باید بریم عکس DMSA از کلیه هات بندازیم و قراره بریم مرکز پزشکی هسته ای مهر ، توی خیابون میرداماد.

تشخیص دکتر شفق تا این لحظه ، برگشت ادرار از مثانه به کلیه بوده (هیدرونفرز گرید 2) در کلیه چپ و امیدوارم جواب آخرین آزمایش (عکس رنگی) منفی باشه ...

این بود تمام ماجرای مرداد ماه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماریانوش
30 مرداد 90 10:20
چنانچه تمایل دلارید عکس فرزند دلبند خود را به صورت پازل و یا انواع طرح های دیگر برای او در آورید لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید تا نمونه کارها را ببینید http://maryanoosh.niniweblog.com/cat5.php
زهرا
30 مرداد 90 10:28
سلام سانيار جونم چرا مريض شدي من دلم برات تنگيده بود مدام به وبلاگت سرمي زدم راستي مامان سانيار مگه براي سانيار اتفاقي افتاده؟
زهرا
30 مرداد 90 10:35
راستي عزيزم من روانشناسي خوندم ميشه باهم در ارتباط باشيم

حتماً

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد