سانیارسانیار، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

سانیار

اولین بهار زندگیت مبارک پسر عزیزم

1390/1/6 10:29
نویسنده : مامان سانیار
316 بازدید
اشتراک گذاری

گل زیبای مامان ، سلام .

امروز ششم فروردین و اولین روز کاری مامان در محل کارشه . پشت میز کارم نشستم و برای پسر عزیزم می نویسم . خاطرات بارداری و شش ماه در خانه ماندن رو برات مکتوب نوشتم و کتاب کردم . حالا قصد دارم از این به بعد اینجا برات بنویسم تا در اثر هیچ سانحه ای ، نوشته هام گم نشه .

گلم ، اولین بهار زندگیت بهار ۱۳۹۰ بود که تنها ۶ روز از اون گذشته و تو امروز هفت ماهگیت تموم می شه . خوشحالم بخاطر توانایی که خدا به من داد تا تو رو در طول هفت ماه پس از تولدت بزرگ کنم ...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Fedrina
22 فروردین 90 11:23
سلام ، من یه سری به وبلاگتون زدم ، و واقعاً لذت بردم. من تا الان فکر میکردم خودم خیلی باذوقم ولی الان می بینم که شما خیلی خیلی باحوصله تر و با ذوق تر از من هستید . امیدوارم سالیان سال در کنار کوچولو و همسرتون سالم و با سعادت زندگی کنید . مامان آینده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سانیار می باشد